Můj týden ve fotkách IX.

16:47 8. prosince 2015


Všechno dobře dopadlo, všechno jsem stihla a užila si parádní volný den! Konečně! :)


V pondělí jsem jela do Prahy do školy a byla v rozmilé kavárně u školy, dočetla knížku a bylo to fajn.


V úterý jsme šly s Jennifer Stahl, která je v Šumperku na 3 měsíce na kávu s micinkou :)


Ve čtvrtek jsem doháněla posilovnu, abych dostala zápočet.. Ještě tento týden musím jít 2x makat :)


Ve čtvrtek večer jsme s Gáb vyrazily na víno!! 


Je to micka :P


Pátek byl po dlouhé době můj volný den. Protože jsme v zůstávala v Praze, udělaly jsme si s Gáb pohoda den. Šli jsme i s Gábinčiným bráškou do Indické restaurace na Hradčanské na All you can eat.


Potom do kavárny Místo...


Potom pro sýr a čokošku do Dlouhé...


A potom domů s vínem :)


V sobotu jsme se spolužákama pořádali akci Nádraží Bubeneč žije! Pomohla jsem vymyslet design těchto batůžků :)


Na akce jsem si i zazpívala a zahrála na ukulele :)


A pak jsem uháněla z Prahy do Šumperka na maturantský ples těchto princezen.  



Luc :*


V neděli jsme se konečně viděly s Dor, mou drahou a nejmilejší!!


A rozmilý den v neděli pokračoval na skupince u Babu a Cookie doma :))

A Vánoce se blíží a já se těším a doufám, že vy taky!! :))




You Might Also Like

0 komentářů