Můj týden ve fotkách VII.

10:32 24. listopadu 2015


Týden plný školy, dětí, kávy, jídla, výročí s Vášou a svatby!



V pondělí jsem dělala nic a bylo to skvělý! Na večer jsem šla pohlídat tyhle dva miláčky :)


V úterý jsme měli po delší době zase skupinku - tahle britská míca se jmenuje Cookie (celým jménem Chocolate-chip-cookie) a je to Babuina spolubydlící :)


V Pikole máme nový brew bar, tam se filtruje jedna radost!:)


V úterý mi udělala hroznou radost tahle duha! Na instagramech jsem viděla, že jsem nebyla jediná, tolik krásných barev! :)


Ve středu za mnou přijel Váša do Prahy. Věděla jsem, že máme výročí. Že mě touto dobou v Praze před 3 lety požádal o chození. Potom mě v Praze před 2 lety požádal o ruku. Vaš mě ale překvapil! Ve čtvrtek jsme šli na výbornou snídani do Coffee Land.:)


Coffee Land je na Jindřišské ulici a se slevomatem jsme to měli i za fajn cenu :)


Svatba! Milá, tradiční, rodinný kruh -> PECKA :)



Těším se na nový týden! Mějte krásný den!


You Might Also Like

0 komentářů