Můj týden ve fotkách V.

14:43 10. listopadu 2015


Posledních pár dnů se ocitám na pokraji svých sil. Jak těch fyzických, tak těch psychických. Hrozně moc se toho na mě navalilo. Jsou to všechno krásný věci, ale je toho moc. Každopádně jsem našla aspoň chvilku na týden ve fotkách! Omlouvám se Vám, že má komunikace vázne!:)



Jedna z nejkrásnějších částí mého týdne - hlídání malého miminka a procházka v přírodě s Gugnor v uších!



S těmahle mickama se každý den učíme anglicky a v úterý jsme si slavili šumperskej Helloween. Byla jsem jelen :D


Na 3 měsíce jsme si z Minnesoty dovezli tuhle paní Jennifer a jejího manžela Daniela. Je skvělé je mít tady!


Ve středu jsem jeda ze školou do Písku na exkurzi a musím říct, že mě mile překvapilo, jak krásné je to město!:)


Ve čtvrtek jsem doháněla tělocvik! Musím dohnat docházku, co jsem zameškala, když jsem byla v USA. No řeknu Vám, takovej kruháč 2x denně se na mým těle projevoval ještě další 3 dny!


V pátek jsme připravovaly rozlučku se svobodou pro mou kamarádku Lucii, která se bude už tuto sobotu vdávat!! :)



Krom kalhotkové hry jsme vymyslely dárek, kde jsme se vyfotily s Luckou na polaroid (mimochodem půjčený pouze za zálohu 1000,- v polaroidlove.cz) a potom jsme ji napsaly jak ji máme rády a tak vůbec! :)


V sobotu večer, chvilku po skončení Kostela Jinak, jsme s kamarádkou Helčou a bráchou Míšou zpívali a hráli po premiéře divadelního představení v šumperském Divadle. Byla to pecka!


Mezi tím vším jsem byla v mé nejoblíbenější Pikole a kochala jsem se pop upem brněnského Pokojíku <3

Těším se, až bude trochu víc času na další články a přeju Vám krásný týden a tak vůbec! Díky že jste! :)

You Might Also Like

0 komentářů