Můj týden ve fotkách II.

7:27 6. října 2015


Tento týden jsem fotila víc věci než lidi, ale myslím, že to někdy stačí. Haha. Těším se na další týden!:)



V pondělí jsme měly s Babu a Zuzkou skupinku. Je to jeden ze způsobů, jakým se v Kostele Jinak o sebe staráme a učíme se. :)


Babu má novou kočičku, jmenuje se #chocolatechipCookie a už má svůj vlastní hashtag! Ještě nejsme úplně kámošky, ale to neva!:D


S Gabčou jsme samozřejmě zase zamířily za gastronomií. Tentokrát na vafle Kafle!



Z Prahy jsem odjížděla ve čtvrtek večer při krásným světle!


V Pátek jsme začaly s maminkou vyklízet byt prarodičů.


A našla jsem skvělý hodinky po dědovi!


V neděli nám s vyklízením pomáhaly holky z Kostela a našly jsme super cool hračky!


A nakonec týdne mi Babu našla časopis z dubna 1993, co jsem se narodila a řeknu Vám, že pecka! :D

Krásný nový týden Vám přeju! Mě čeká konference East to West 2015, škola a odlet do Minnesoty, takže pecka! :)


You Might Also Like

0 komentářů