roasted coffee outfit

9:51 2. května 2015


Je toho teď všeho nějak moc, ale naštěstí mám šikovné spolubydlící, manžela a kamarády, na které nedám dopustit a všechno je s nimi krásnější. Jedna ze spolubydlících, Anetka, vyfotila tenhle outfit.  Je moc šikovná:) A krom toho mi půjčila košili. haha:D



Klobouk - hlavní bod outfitu je z H&M z minulého roku, za 499,- (pracovala tam tou dobou kamarádka, tak jsem ho měla se slevou:P). Hlavní je proto, protože jsem outfit s ním přislíbila skvělé slečně Monče:) 


Kabelka je ze sekáče, z mého oblíbeného. Stála 20,- a je z pravé kůže snad z Norska, nebo co. :)




Boty jsem si koupila na podzim v Topshopu ve slevách za 399,- a už jsem je využila několikrát, k různým událostem. Divadlo, koncert, ples, jen tak ven s ponožkama...


Košile, jak už jsem psala, je půjčená od Anetky, která je královna hanušovického sekáče, takže předpokládám, že stála 30,- max. Je mega pohodlná a na chvíli jsem jí Anetce ukradla.





You Might Also Like

0 komentářů