Jarní radost outfit

16:22 30. května 2015


V předchozím článku jsem Vám představila Kristýnku, která krom toho, že mi tento outfit vyfotila, je taky ráda focena. Pokud jste neviděli, koukněte zde.
Můj nový outfit je docela jednoduchý, pohodlný a hlavně už úplně jarní :). Na doporučení jedné z Vás, jsem si dala záležet na fotekách detailů, doufám, že se Vám líbí.



Kraťasy mám ze sekáče za dvacku, jsou z H&M. Už minulou sezónu jsem v nich honila parádu, akorát nevýhodou je, že se rychle pomačkají. Pokud se Vám líbí, nezoufejte, skoro stejné, akorát z nemačkajícího se materiálu, aktuálně v H&M nabízí :)



Na mé pravé ruce můžete vidět malý, roztomilý náramek, který má pro mě neskutečnou emoční hodnotu. Kamarádka Matylda ho pro mě vyrobila na English Campu. Chvilku před tímto campem jsem uvěřila (co to znamená? Koukni na článek The Change tady). Proto emoce :)


 Tričko je jedno z těch věcí, do kterých jsem investovala celých 249,- , protože se hodí ke všemu a je pohodlný a je z H&M. Moc vám ho doporučuju - na jaro, léto úplná pohodička.



Boty mám z výprodeje z Topshopu, už jste je mohli vidět v Rosted coffee outfitu zde. Jsou kouzelné , pohodlně a stály 399,-. 



Sluneční brýle mám ze SIXu za 250,-. Mám docela citlivé oči na slunce, proto se mi vždycky hodí a mám je u sebe. Jsou víc jednoduché, než jakékoli moje brýle dříve, tak si zvykám. 



Jsem ráda, jestli se Vám outfit líbí. Budu ráda za jakékoli Vaše názory. Mějte krásný den, svět je totiž krásnej. :)


You Might Also Like

0 komentářů